hemma från romme!

Godkväll alla söta bloggläsare!
Så nu har jag äntigen tid för min lilla dator,haha nejdå.Men vaknade vid sex imorrse och då vare att klä på sig och möta linnea nere vid bussen.Satt längst fram med henne och calle&jesper bakom oss.Ditvägen gick ganska så snabbt faktist,lite läsikigt för körde typ ner i diket.Men som tur var klarade alla sig.Haha när vi kom fram drog jag&linnea och hämtade våra skidor och det.Började med sittliften och tog en rätt så lugn backe,haha menmen pallar inte berätta om allt.Men det var iallafall väldigt kallt.Höll på att få mina fingrar av.Eller hur man säger,nej men lite synd för hade världens sämsta vantar som jag frös i varje gång vi åkte skidor,så efter ett åk så fick vi gå in och värma oss.Aja åkte hem runt fyra och fy vad bussresan hem var jobbig.Nej men den var bara så himlans seg och allt.Ville nästan bara komma hem.Somnade någon gång på bussen också vilket var jätte skönt!Men när vi kom hem kom pappa och hämtade mig och då åkte vi och handlade pizza och kollade på melodifestivalen.Fan att elin inte gick vidare.Hon va ju bäst...Och imorrn hörrni då ska jag boka för grällsta.Åhh så kul!Men vet inte om jag skriver mer ikväll för ska snart försöka somna,eller inte än;)Men vi hörs mer imorrn iallafall.Puss&godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0