hemma från skolan

Godmorgon bloggen!
Ja idag fick det bli så att jag stannade hemma från skolan,mådde illa hela dagen igår och hade sjukt ont i huvet.Orkade knappt göra någonting och sen somnade jag jätte tidigt.Mår samma idag och är typ hur varm som hellst men ändå fryser?Hoppas jag bara inte nu fått feber,det är ju lov nästa vecka och roligt om man vore sjuk..Nej men börjar redan känna mig bättre.Har iallafall spenderat min morgon med att ligga i soffan med duntäcke och kollat på film,och ätit fruktsallad.Jätte gott!Menmen,vet inte om det blir så att jag stannar hemma imorrn också.Går ju inte så länge.Men har ju ridning och sånt imorrn.Har ju bara teori men vore ändå roligt att vara med,ska ju åka pulka efter trasher eller om det var lakismo..Aja hursomhellst så ska jag väll inte göra så mycket mer idag.Ta det lugnt och kolla på många filmer.Tråkigt,men sånt är livet.Är ju heller aldrig sjuk så det kanske var dags nu att bli lite sjuk,hoppas det inte blir värre bara.A nu vet jag inte ens vad det är jag sitter och skriver om.Hörs väll senare.Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0