hemma

Hejsan alla söta bloggläsare!
Haft en bra skoldag?Det har jag,har jobbat skiten ur mig kan jag ju faktist säga,gick bra på både noprovet och spanskan.Får man hoppas.Eller no provet hade jag alla rätt på!Sen fick jag tillbaka ett prov från engelskan,gick väll också rätt så bra.Så bra dag säger jag bara!Hehe,kom iallafall hem för bara en halvtimme sen typ,och har nyss käkat lite och druckit cooooola.Mums,skönt tog inte hem något att plugga till.Orkade verkligen inte.Har ett soprov på onsdag och sen ett engelska läxförhör på torsdag..Menmen imorrn äre fredag,och gud så skönt!Ska ju rida imorrn också.Åker till stallet redan klockan ett imorrn med lollo k :).Kommer bli så roligt att rida imorrn,har ju bytt ridgrupp och så är det hoppning.Vill verkligen ha pizzaro den här gången,är sugen på att hoppa med honom.

I helgen då tror jag inte att jag har några planer faktist,tror det blir att dra ner till centrum på lördag eller något med mamma och köpa lite onödiga saker.Sånt är så mysigt,men först måste jag verkligen sova ut i helgen,för det har man ju inte kunnat göra nu.Nej men det var väll typ allt.Hörs senare.För nu ska jag fixa lite med min nya bloggdesign som ska bli döööösnygg!;)Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0