JAG HAR TRÅKIGT

Ja,rubriken stämmer helt in på mig just nu.Har grymt tråkigt och har inte gjort ett skit idag,skulle pluggat men har inte ens tagit upp böckerna sitter och väntar på päronen dom är och köper pizza något gott iallafall.Tror jag suttit på samma ställe i flera timmar nu,eller nej har ju gått lite fram och tillbaka.Fixade mig lixom vid tre då jag dushade och allt,så har vart riktigt seg idag.Hoppas ni har haft en roligare dag än mig för min har vart sämst.Men ändå har det vart en rätt så skön dag,har lixom myskläder och nästan inge smink.Har verkligen inte orkat fixa mig.Aja skitsamma!Sitter somsagt och väntar på päronen på pizza,så gott.Sitter också och dunkar musik på högsta volym,är ensam hemma.Scary!Nejdå,skönt.Men nu kommer väll dom hem snart hörs senare.Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0