klar tidigt!

Hejsan bloggen!
Vart inte så mycket mere bloggning igår,men orkade inte och var supertrött!Och när jag menar trött,menar jag verkligen det.Somnade faktist runt nio.Åhh jag som hade tänkt att se på paradise hotell.Men fick nyss reda på att jackie & patrik(?)vann.Tror det var så annara ljög min dumma storebror(som är ibland snäll mot mig,men inte igår då slog jag honom med min toffla!För han skyllde på mig att det var jag som hade tagit sönder hans dörr genom att bara ta tag i handtaget:S)för mig...Aja,ska snart dra iväg till skolan.Var verkligen klar tidigt idag.Vilket var riktigt skönt.Är också ovanligt pigg också,nu har man bara en låång skoldag att se fram emot.Vilket kan bli svårt för slutar halvfyra:(Men tur att vi har håltimme andra lektionen.Skööönt,blir nog att dra till centrum somvanligt med brudarna;).Idag efter skolan ska jag iallafall hem och plugga!Så kommer nog inte uppdatera så mycket ikväll,men vi hörs när jag är klar.Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0