längtar efter sommaren..

Äh får bli ett inlägg till.Sitter fortfarande i vardagsrummet med ett glas cola brevid mig och kollar på GE galan,eller vad den nu hette.Tycker det är så jävla tråkigt.Lixom friidrott.Aja får duga,snart börjar andra avenyn.Det är en självklarhet att kolla på.Ofc,nej då men imorrn vad händer då?Ja skulle egentligen vara med julia ju men gick inte.Men ska träffa henne på fredag och sova hos henne och ha det lite fredagsmys visste låter det trevligt?Att få ägna min tid åt min allra bästavän just nu,och självklart snacka lite skit om vad som hänt och sånt.Supermysigt!Like always som jag märker att jag alltid säger.Haha vettefan varför asså en mening som bara kommer ut när jag skriver,eller?Och hörrni gud så jag längtar till sommaren nu.Längtar till sommarlovet med dom allra bästa,sola på hamnvik,shoppa,danmark?Ja det hoppas jag.Hade ju lite planer med föräldrarna så det hoppas jag verkligen på att det blir av.Vill så gärna komma bort ifrån nynäshamn ett tag.Har vart här alldeles fööör länge.Behöver lite semester.Menmen,nu får man tänka på nuet för det är ett tag kvar till sommarlovet nu.Åhh suck:(Menmen tror jag ska plugga det sista så hörs vi imorrn Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0