lugn skoldag!

Hejsan bloggen!
Nu är jag äntligen hemma från skolan..Och det har vart en vääldigt lugn dag.Gick super bra faktist på träslöjden.Jobbade faktist jätte mycket,och det är riktigt ovanligt.Efter slöjden hade vi engelska,sen matte,sen lunch,sen svenska och till sist spanska!Har faktist vart bra i skolan idag.Kollade på någon jävla hockey film på spanskan,som vi desutom redan sett..Men skönare det än att jobba.Efter skolan kom mamma och hämtade mig,och då åkte vi och handlade.Köpte ett kontantkort så nu äre bara att fortsätta med messandet.Ja idag ska jag väll inte göra något specielt,har ni föresten sett v-inlägget innan?Hahah duktiga jag...Nej men ska väll kolla på tv eller något.Pallar inte plugga.Aja pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0