melodifestivaleeeen:D

Godkväll alla söta bloggläsare!
Allt bra?Med mig äre bara finfint.Sitter i soffan med julia och kollar på melodifestivalen.Var ute och hyrde film tidagre,fame.Någon som sett den?Verkar rätt så bra.Ska kolla på den senare.Sen drog vi till skotten och köpte godis och sen pizza hawaiiiii,muums.Har badat också.Haha skit mysigt ju.Hade hårinpackning och annsiktsmask fan asså ska aldrig köpa lindex annsiktsmask.Visst den var asbra,men vafan det stog att den var blå hehe skit cool färg veeet,men sen var den ljusgrön...Haha ingen stor sak eller det tycker jag&julia.Ville ju vafan ha en blå:(,haha nej jag bara skoja.Sitter somsagt och kollar på melodifestivalen och seriöst är det ett skämt eller låtarna suger ju?Har inte hört en enda som är en melodifestivallåt eller hur man nu säger.Ushush,imorrn vettefan vad som händer.Är ju alla hjärtans daaag:).Hehe trevligt,Kanske gör ett litet v-inlägg också som en liten alla hjärtans dag present till er,haha nej då men sa ju faktist att jag kanske skulle göra ett så vi får väll se.Om jag hinner och så.Ska nog faktist sova ut lite imorrn...Är ju sista dagen innan skolan börjar.Åhh nej sämst skolan börjar.Fan också,aja bara att hålla ihop.Men vi hörs imorrn.Pusspuss!

love you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0