något gladare iallafall...

Hejsan bloggen.
Förlåt för inlägget innan,var något förbannad då.Men nu är jag glad igen,eller nästan.Sitter och kollar på i taket lyser stjärnorna och snackar med adam på msn och det var verkligen 1000 år sen han ens var inne på msn haha.Aja äre någon som kollar på melodifestivalen eller?Visste inte ens att det var idag.Fick reda på det idag men har inte läst så mycket om det eller sett att det varit reklam om det.Imorrn blir det nog att åka till skärholmen istället för haninge,typ för att det ligger närmare ikea och päronen ska ju gå runt i ikea medans jag shoppar.linnea hänker med mig också kulkul,aja nu ska jag kolla om det är något annat på tv för nu var i taket lyser stjärnorna slut:(åhhhh buhu!nejdå men hörs senare eller imorgon fårse puss!

Kommentarer
Postat av: luhh :)

Kommer ni och hämtar mig 11 eller ?Går inte att få tag på dig för din mobil är typ avstäng eller nått men ring mig när ni åker =)

2010-02-07 @ 10:16:51
URL: http://luhhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0