nice dag

Hejsan alla söta bloggläsare!
Ääääntligen hemma från skolan,eller har vart det i typ någon timme.Menmen,skoldagen idag har vart rätt så bra faktist.Jag&nathalie vart klara med våran bro som är sjuuukt snygg,sen så hade vi ju sovmorgoon imorrse också..Menmen efter skolan kom brorsan och hämtade mig och då åkte vi direkt hem,och ja nu är jag hemma.Har faktist pluggat lite till spanskan imorrn för engelskan kan jag.Sen ska jag plugga till so:n.Så mycket att plugga till.Men imorrn är det lixom redan torsdag.Asnice ju.Men den här veckan har nog vart världens tråkigaste vecka,eller inte första dagen iallafall men har ju för det mesta plugga och sånt.Men på fredag blire ju att rida sen på lördag åka skidor härligt härligt,det som är lite mindre härligt med skidresan är väll typ för att man måste gå upp sex på morgonen för bussen går lixom sju..åhh suck.Men en bra grej med det är väll typ att man inte behöver sminka sig eller ha värsta fina kläderna nu äre väll så att man måste ha värsta ehm...varma kläderna.Men kul ska det bli.För är så himlans trött på att bara vasra hemma i nynäs nu får man iallafall åka några mil här utanför.Menmen nu ska jag väll fortsätta med att plugga..SUCK!puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0