ny design,mmme like

Hejsan bloggen!
Hahaha,ser ni min nya design?Visst är den superläcker?Made by mickis,hehe nä men har vart med mickis somsagt idag.Drog direkt efter skolan och käkade pizza hehe *tjockisar*.
Satt väll där i typ en timme eller något,sen drog vi först hem till mig men mickis tyckte att det såg ut som om jag led utav det så drog hem till henne,hihihihihi.Gjorde inte så mycket,satt lite vid datorn och fixade min snygga design.Hahah fyfan också mickis spegel dog:Onej men den åkte ner i golvet och vart till tusentals bitar,okej där överdrev jag lite men många bitar vare allt.

Ajuste jag har fixat skype.Hahaha visst är jag KOOL?När jag sa det till min brorsa så sa han ba:vafan ska du med det till och allt.Hahaha,men feta kul ju.Fast fattar verkligen naaada.Menmen vi hörs senare.pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0