nyss badat

Hejsan alla söta bloggläsare
Förlåt för att det inte vart något inlägg imorrse,men hann inte.Råkade försova mig lite så glömde tillochmed idrottskläder...Aja skoldagen har rullat på somvanligt.Drog hem till linnea efter skolan och vi började med att fika lite.Sen drog vi ut och det var iskallt.Men linnea var tvungen att bestiga alla stora snöhögar innan vi skulle gå in.Och fyfan vad jag frös,vid fem tiden åkte vi ner till centrum med hennes mamma och fixade med något med hennes dator.Menmen nu är jag hemma,har precis badat..åh så skööönt.Hade annsiktsmask och bombat med balsam...åhh har också börjat tänka på att jag borde klippa mig.Men vill inte det för frisören kommer säkert klippa typ 10 cm eller något,har blivit lite risigt,men ska nog vänta ett tag till.Hursomhellst så ska jag väll plugga lite till matteprovet imorrn.Kan ingenting.Åh:(men det är faktist lite svårt att plugga till ett matteprov,jaja nu ska jag väll plugga puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0