nyss dushat

Godkväll alla söta bloggläsare!

Åhh seriöst nu orkar jag inte plugga mer till det här jävla provet.
Har iallafall nyss tagit en dush då jag rakade benen,
hårinpackningoch lite annat skönt.
Ska snart börja plugga igen.Åhh finns inget tråkigare.
Och det värsta är ju att inget kommer in i huvet,
men skönt att man har en till dag att plugga till!

Ikväll blire att bara ha det mys,favoritfilmen
i taket lyser stjärnorna är ikväll.
Blir att sitta i soffan och kolla på den och försöka
att plugga medans.Men kommer inte gå så bra känner jag på mig.
Ska snart också välja kläder inför imorrn.Om jag nu
orkar det...har ju faktist liiite sovmorgon imorrn.
Och då ska jag fan sova till
kvart i istället för halv sju.Sköönt,så lite sovmorgon
får man allt.Men nu ska jag byta om till
lite slappkläder,vette fan om vi hörs senare.
Annars så hörs vi självklart imorrn.
Så säger väll godnatt sov så gott älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0