nyss dushat!

Godkväll alla söta bloggläsare!
Allt bra med er då?Själv äre väll helt okej.Är lite trött bara,shit börjar verkligen bli trött tidigt nu för tiden.Men det är bara skönt.Sitter just nu och kollar på tv somvanligt och äter ur min godispåse fast spyr typ snart för har hur ont i magen som hellst.Så kanske bäst att inte äta något godis mera ikväll.Ajuste hörrni jag önskar ju mig en mobil i present,(inte långt kvar nu!!!)aa och nyss frågade pappa vilken det var och allt.Haha hoppas jag får en i present,vill verkligen och behöver verkligen en ny!Vet att min jag har nu är nog inte ens ett halvår gammal nej kanske typ 4 månader eller något,men den suger.Tar ju 100 år för den att bara skriva ett ord.Sega mobiler gillar vi inte.Ushush,men fan vad jag är glad hoppashoppas nu då.För på lördag är det bara 1 MÅNAD kvaaar.

HAHA,menmen vad kan jag mer säga?Dagen idag har vart tråkig.Har inte gjort ett skit idag,förutom skolan dåra men har vart rätt så skönt för har inte orkat och har bara suttit och degat i soffan.Tog nyss en dush och det var verkligen superskönt.Behövde det.Och så har jag fixat nere i gästsovrummet eller hur man ska kalla det,jag lovar det låg bara mina väskor och fullt med kläder där.Okej kläderna har jag inte än tagit bort.Hehe,men orkade verkigen inte.Aja men har inte så mycket mera att skriva nu.Får bli sista inlägget för ikväll.Orkar inte skriva mer men vi hörs nog imorrn.Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0