nyss dushat

Godkväll bloggen!
Allt bra?Med mig äre finfint!Riktigt bra faktist,bara den här dumma&jobbiga
förkylningen som kommit nu igen.Jaha...då får man stå ut med det också.
Får väll bara hoppas nu att jag inte blir sjuk..
Struntsamma,har precis dushat och sånt och sitter just nu
och kollar på tv.
Är typ inget alls bra på tv ikväll ju.Eller vid tio äre
paradise hotell.Vet inte om jag ska kolla på det,lär säkert somna innan det börjat.
Är verkligen super trött.Men det blir man när
man går upp halv sju-.-.
Skulle ju pluggat idag men har inte ens öppnat boken.
Lite dåligt,funderar på att göra det senare.
Eller imorrn.Aja,läxförhöret är ju inte förns på
torsdag,och jag lär nog lära mig 5-6 ord på bara en dag ju.
Men det är alltid bra att plugga,vare sig man vill eller inte.
Nog snack om tråkigheter,nu till det lite roligare....
Eller jag tycker det är roligt.Jo jag har bytt ridgrupp!
Fan va kul,eller vad säger ni?Haha.kuuul vavavava?
Nej nu ska jag inte tråka ut er.ska ringa julia soon,Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0