plugga är tråååkigt!

Godkväll sötnosar!
Åhhh nu orkar jag verkligen inte med mer plugga,har pluggat nästan hela kvällen,Tillochmed när jag tog ett bad och skulle ha det lite mys med bubblor och allt så hade jag med mig upp alla papper som jag satt och läste för mig själv.Orkar inte plugga mer ikväll men kommer göra det mer imorrn.Har alltså pluggat no och spanska.Spanskan kan jag,superlätt!Nu äre bara no:n jag fattar nada om.Men har lunchrast och sånt innan så pluggar lite på rasterna tror jag.Imorrn ska jag väll inte göra så mycket.Får bli att dra hem och plugga hela dagen till soprovet som är på tisdag och det ska jag verkligen plugga till hela helgen,och nästan alla dagar tills det blir tisdag.Eller hur man säger.Ajuste idag tog min brorsa körkort.Äntligen!Haha,men grattis(ibland)älskade brorsa.Men nu ska jag stänga av datorn och fixa mig för sängen,är inte ett dugg trött men känner att jag måste somna tidigt ikväll.Aja hörs imorrn.Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0