plugga!

Hejsan alla söta bloggläsare!
Vad gör ni då?Själv kollar jag på tv och har nyss gjort färdigt engelskaläxan.Skööönt,man skulle skriva om något man gjort och jag hade verkligen ingenting att skriva om så skrev om när jag var på liseberg för typ 100000 årsen,men vem bryr sig förutom min lärare.Man ska tydligen läsa upp den för klassen men det vägrar jag att göra verkligen.Nu har jag bara no och spanska att plugga till,har noprov imorrn och spanska läxförhör imorrn också.Spanskan har jag redan pluggat på men kan ingenting till no:n så måste plugga ikväll!Jaja,skoldagen idag var helt okej faktist.Bilden var faktist bäst av alla lektioner idag,skulle rita av en idol man hade och kan ni gissa vem min är?Jo lady gaga,tycker hon är fantastisk och otroligt lätt att rita av.Och så fint med en rosett på huvet;)Haha!Menmen efter skolan drog jag direkt hem och fixade engelskaläxan sen ska jag plugga skiten ur mig ikväll!Ajuste när jag kom hem idag låg det två tröjer på mitt rum från mamma,pallar inte lägga upp bild men ni lär se dom ganska snart i någon outfit eller något;).Men ska typ äta nu hörs senare.Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0