pluggat!

Godkväll alla söta bloggläsare!

Hur mår ni då?Själv mår jag rätt så bra,är lite hänig&trött.
Men kommer nog gå till skolan imorrn vilket känns jätte skönt.
Hatar att vara hemma.Så tråkigt ju.Men skönt ändå att få vila...Har iallafall
pluggat till ett läxförhör som jag skulle gjort idag,men får nog göra
det imorrn så är jag iallafall berädd på det,och sen har jag gjort en
 läxa som skulle vara klar till imorrn.
Kom på det i sista tid och sånt..Man skulle skriva
 vad som är för och vad som är mot ett ämne.Jag valde att ta ridning.Kom inte på något bättre...

Men sa ju att jag skulle rida imorrn men tyvär så blir det inte så.
Ska in till stockholm med mamma&pappa.
Dom ska beställa in kläder och då passar jag på att gå
runt i affärer medans dom gör det.Hahah mycket roligare ju.
Men som tur va så har vi bara teori somsagt imorrn så missar ju inte något
specielt än att åka pulka efter en häst...Och desutom så är det alltid bra med lite
shopping.Hahaha.Men nu ska jag nog plugga vidare lite.
Hörs nog imorrn Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0