rukrikjävel

Godkväll alla söta bloggläsare!
Nu är jag hemma från mickis och har nog vart det i typ 45 minuter,drog direkt till konsum och köpte massor med godis.Sen drog vi hem till henne och kollade på tv,skulle egentligen kolla på film men dvdn var urkopplad eller hur man säger så orkade vi inte koppla in den. Heheh.Men hade iallafall jätte mysigt och roligt.Men nu är jag hemma och ligger i min sköna,varma säng och har precis tvättat bort sminket,borstat tänderna och satt upp håret i en bulle.Skön avslutning på en fredag,börjar bli lite trött så ska nog sätta på en film eller något.Imorrn ska jag iallafall vara med dom bästa brudarna.Julia&mickis,nice.Menmen hörs imorrn Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0