sista inlägget

Godkväll alla söta bloggläsare!
Guud vad jag är trött på att plugga nu,har läst igenom 2 hela häften
och tro mig jag är sjukt trött på det nu.Så ska inte plugga mera
ikväll.Aja hursomhellst så sitter jag i sängen just nu och kollar på tv.
Ska snart stänga av datorn och kolla
på film eller något.Är inte ett dugg trött men klockan
är inte så mycket heller.Asså ni fattar inte hur glad jag är över att det är
sovmorgon imorrn,så skönt...

Sa ju att jag skulle göra ett v-inlägg idag men asså förlåt kan inte
lova något för det är så mycket just nu med
allt pluggande.Och allt det där andra,men får helt enkelt se när
jag lägger upp det.Kan inte lova något för veeet hur dålig jag är på det.
Sitter och kollar massor med bilder från i sommras,och gud vilka minnen..
Nästan så att man vill gråta.
Både saknar och vill glömma vissa tider,men för det mesta
så saknar jag sommaren 09.Bästa sommaren seriöst.
Jaja,nu är allt som det är och det är bara att glömma..
Men nu ska jag snart stänga av datorn.Hörs imorrn
puss&godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0