sista inlägget...

Godkväll bloggen!
Får bli sista inlägget för idag,ska plugga snart har inte ens börjat.Har lixom matteprov imorrn på morgonen och kan ingenting,så får vara ganska beredd på att jag inte kommer klara det här provet.Ajuste för någon vecka sen eller något gjorde jag omprov i so ju,fick reda på det idag att jag klarat det.Vart super glad,aja imorrn då vad händer då?Jo jag ska gå och hällsa på julia som nyss kommit hem från sjukhuset.Haha idag under lektionen fick jag ett mess från henne att hon var hemma och då smet jag ut och ringde henne..Haha gud så busigt.Men hon sa att operationen hade gått bra och allt,inget jag tänker lägga ut i bloggen.Hennes sak ju;).Har saknar människan skit mycket så ska bli hur roligt som hellst att bara se henne och kolla hur hon mår.Men nu ska jag börja med pluggandet...suck.Puss&godnatt hörs imorrn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0