ska till skolan idag!

Godmorgon alla söta!
Är så glad för ska dra till skolan idag,mår mycke bättre men är bara lite förkyld och sånt.Kännde att jag nästan var lite tvungen att gå till skolan idag,sista skoldagen innan lovet och jag vill veta om jag ligger efter med något alla gjorde igår.Aja efter skolan drar jag nog hem och väntar på päronen för ska ju åka in till stockholm runt halv två idag.Får väll se om jag hittar något,dom ska ju beställa in kläder till affären och då är det bara några klädaffärer runt omkring som h&m,gina tricot,bikbok och stadium tror jag!Men kulkul,Ska snart dra iväg till skolan då vi börjar med att ha mentorstid.Menmen hörs när jag kommer hem Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0