skärholmen idag!

Godmorgon bloggläsare!
Åhh så skönt att vara vaken så tidigt,sovit gott då?Det har jag drömde inatt om att jag och linnea åkte till thailand och jag hade glömt att packning och sånt hemma.Haha sjuk dröm fast ändå jävligt bra.Skulle vara skönt att komma bort från nynäshamn ett tag.Och det ska jag ju faktist ska ju till skärholmen idag med linnea och kolla runt i affärer och shoppa.Behöver massor blandannat;halsduk,ny fondation och sen så lite smått och gott!Sitter just nu i soffan med en sovande mamma och en hund i knäet och kollar på tv.Mysigt,har precis käkat frulle så ska snart fixa mig.Ska åka redan elva-halv tolv något.Men det är ju bra då är man bland dom första där.Niiice!Men nu ska jag fixa mig hörs senare och jag LOVAR att lägga in bild på det jag köper,laddade redan kameran igår för eran skull naaaaw.Menmen hörs senare.puss!

Kommentarer
Postat av: Markmolly

This is a very good site. Thank you.

2011-06-06 @ 18:14:26
URL: http://markmolly.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0