slutade en och en halvtimme tidigare sköönt!

Hejsan alla underbara läsare!
Åhh asså något fel äre ju på blogg.se,skulle skriva ett inlägg imorrse men så gick det fan inte ens att komma in på sidan.Aja...hur mår ni då?Sjäälv mår jag rätt så bra,skoldagen idag har väll vart både rolig&tråkig.Det roliga var att vi fick sluta typ en och en halvtimme tidigare,och det tråkiga var att jag fick reda på att jag ska göra omprov på so:n,fuck...Vart rätt så besvniken på mig själv eftersom att jag får alltid göra omprov på so.Verkligen inte det bästa ämnet för mig,men som tur var så var jag inte den enda som är tvungen att göra det.En till rolig grej idag var att jag&nathalie vart klara med våran assnygga bro idag.Lovar jätte snygg,tycker jag iallafall.Hahah och ganska så bra också.Menmen,kom nyss hem.Efter skolan drog jag sällskap med kassandra,calle&samuel hem.Slutade med att vi hamnade på pizzerian.Fast käkade inget.Efter det drog jag hem och nu är jag äääntligen hemma.Ajuste imorrn har vi sovmorgon till tio.Omg så skönt.Ska fan sova till åtta eller halv nio kanske.Så skönt,verkligen haha.Men har väll inte så mycket mer att säga,
ska plugga lite nu..suck!Men vi hörs senare.Pusspuss!

haha våran snyggaste bro vafan!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hah precis när ni var klara med bron kom jag och Calle in och ba: WIHU , vi har sovmorgon imorrn! ;)

Men eran bro var fan en av dom bästa!

2010-02-16 @ 22:20:40
URL: http://ttake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0