sovmorgon,niiice

Godmorgon alla söta bloggläsare!
Vaknade för drygt en timme sen,och har inte gjort så mycket,fixat mig och läst igenom ett gäfte som är till so:n på fredag,ni vet ska ju göra omprov.Hahaha,menmen har ju sovmorgon idag vilket är skit nice.Ska snart dras iväg till skolan,börjar inte förns 5 i tio..Så sköönt.Men börjar med att ha spanska och ja,vad mer kan man göra än att hata sin spanskalärare?Nej men hon säger lixom att VI är dåliga på svenskagramatik sen vet hon inte ens hur man säger tuggummi och säger tuttgummi.Haha lite roligt vare faktist..

Menmen efter skolan drar jag iallafall hem och pluggar,vet att ni tycker att jag låter så jävlans tråkig just nu men när man är tvungen att göra omprov känner man faktist lite press på sig och sen har vi två olika läxförhör imorrn spanska&engelska och kan typ inget.Men snart ni äre helg fan.Eller det är ju faktist bara onsdag men snart så.Hahaha,menmen nu ska jag snart dra,eller om typ tio minuter.whatever,Hörs när jag kommer hem.
Pusspuss!

kofta:lindex
linne(under):h&m
jeans:kaphal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0