träffat bästavän!

Hejsan bloggen!
Hur har eran dag vart idag då?Min har vart super,matteprovet idag gick jätte bra.Var inte ens svårt..Men efter skolan drog jag till centrum och köpte lite presenter till bästavän,fick bli ett armband och en sjal.Allt för henne.Drog iallafall hem till julia direkt och kollade på sex and the city.Hahaha.Drog hem vid 6 tiden och då käkade vi,favoritmaten biff,pommes och bea sås..Så gott fan!Aja ska plugga nu&sen dusha,har ett läxförhör imorrn på so och jag har inte ens pluggat än.Men har ju lyssnat rätt så mycket på lektionen,och man behöver egentligen inte plugga om man lyssnat.Men kanske bäst att plugga lite.Men vi hörs senare eller imorrn,och hörrni sötnosar,nu äre snart loov snacka om att jag längtar...åhhh!Menmen puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0