tröööött

Godkväll alla söta bloggläsare!
Dålig uppdatering,i know!Menmen idag var jag med julia,hon kom till mig runt två något
och då satt vi lite vid datorn,käkade pizza och kollade på film.
Vid halv sju drog hon hem och då käkade jag sen fixade jag mig lite och drog och mötte
linnea,adde h&theo..Dro hem till linnea och kollade på film och käkade goodis.
Muuuums.Var skit trött så somnade nästan haha.

Men nu är jag hemma,och är skit trött,verkligen..
Blir väll att sova snart...Menmen imorrn då vad händer då?
Tror jag ska vara med linnea och några till om jag inte minns fel.
Kommer kännas så jävla konstigt att vakna och inte behöva stressa till skolan
lixom vilka kläder man ska ha och allt..Niice..
Men ska sova nu,och förlåt återigen för dålig uppdaterin,men har absolut inte
hunnit.Hörs imorrn puss&godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0