trött

Shuu blogen!
Har gjort min svenska läxa nu som var till imorrn,och så har jag pluggat lite.Men ska snart plugga lite till.Är verkligen gryymt trött just nu.Klockan är inte mycket alls men ändå.Har blivit jätte trött på sista tiden.Aja imorrn blire en jävligt nice dag.Ska ju rida åhh så kul.Fast är bara dressyr,eller teori?Hoppas verkligen inte det är teori åhh så tråkigt.Är verkligen sugen på att rida

Ajuste min lilla långa plutt ska operera sig på måndag,Och då snackar jag om julia bästavän.Men det kommer säkert gå bra.Love you!Menmen nu ska jag plugga vidare och tror att detta blir sista inlägget för ikväll.Inte så välldans långt menmen.sweet dreams

Kommentarer
Postat av: hanna

japp, vi har ridning imorgon, men inte gången efter! :)

2010-02-18 @ 20:31:02
URL: http://eehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0