utgång senare wiho!

Hejsan alla söta bloggläsare!
Nu är jag hemma och har haft en otroligt mysig dag,mötte mickis och då drog vi till centrum och träffade julia.Sen gick vi runt i centrum lite och gick till frisören för julia skulle klippa lugg!Sjukt snyggt vart det,haha sen drog vi hem och då klippte julia mickis lugg.Fyfan tror aldrig jag skrattat så mycket,Men snyggt vart det...eller kanske lite kort...Heheh.Drog och käkade kebab också mums!Menmen nu är jag hemma och ska väll snart käka,sen blire utgång!Nej men om typ en timme kommer linnea till mig och då blire att dra hem till hampus och kolla på melodifestivalen med honom&samuel.Roligt.Så det är väll typ det som händer ikväll.Menmen har väll inte så mycket mera att säga,hörs senare eller när jag kommer hem.PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0