sex and the city

Hejsan alla söta bloggläsare!
Nu är jag äntligen hemma från skolan,eller har vart det ett tag nu.Skolan idag var helt okej!Fick veta en jätte rolig grej också som jag nästan hoppade upp i taket för.Så glad vart jag.Efter skolan kom mamma och brorsan och hämtade mig och då åkte vi direkt och kollade bilen för det var någon lampa som hade gått sönder.Efter det åkte vi hem och då käkade jag lite och nu sitter jag i vardagsrummet och kollar på film.Sex and the city.Favoriten,i know!Och längtar så in i helvette tills den andra filmen kommer ut.Då blire nog jag&julia som går på den.Niiice,Hursomhellst så ska jag plugga lite senare till spanska läxförhöret,ska nog plugga mer nu än vad jag gjorde förra gången då det inte gick så jätte bra,eller hade typ 3 fel men nu ska det inte bli några fler fel!Det har jag bestämt.Fick tillbaka ett prov från engelskan också,hm 4,5 av 8 inte bra alls.Men är ändå inte så jätte missnöjd heller.Trodde att jag faktist skulle få sämre.Lite bra var det nog...Menmen nu ska jag kolla klart på filmen,hörs senare.Puss!

Kommentarer
Postat av: luhh :)

Sv:-.-

2010-02-01 @ 18:52:12
URL: http://lundstedtl.blogg.se/
Postat av: luhh :)

Sv: ........................................-.-

2010-02-01 @ 19:00:28
URL: http://lundstedtl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0