orkar inte plugga mera:(

Hejsan alla söta bloggläsare!
Gud nu tar jag en liten pause från pluggandet,så tråkigt och jobbigt men har faktist kommit en bra bit.Kan nog nästan allt nu.Eller lite som vägrar att stanna i huvet...ja för imorrn hörrni då är det prov.Tror inte jag kommer klara det men får väll hoppas..Aja just nu sitter jag och kollar på tv och sitter i vardagsrummet.Ska snart dusha sen plugga igen,tråååkigt!Men måste man så måste man.Hm..har väll inte så mycket mera att skriva om.Jojuste har ju fått hem mina kläder,eller grejor från h&m fast bara lite av det.Resten kommer i slutet av april:(men fick iallafall hem min bikini som var helt perfekt.Urläcker.Sen linnet,som var lite förstort men det växer i det till sommaren,sen skräpet som också satt helt perfekt.Sen kommer en tjocktröja och ett par söta shorts i slutet av april somsagt.Roligt,men bild på grejerna får ni imorrn istället för då ska jag inte göra något specielt.Kanske plugga lite till sånt som inte vi ska ha på typ en vecka eller något.Men vi hörs nog mer imorrn.Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0