red söta pizzaro!

hejsan alla söta bloggläsare!
Nu är jag hemma från stallet och jag fick sötaste pizzaro.Gick jätte bra,hade galoppvändning eller vafan det nu hette,skulle iallafall ha fel galopp aja gick somsagt jätte bra på den lilla plutten.Menmen efter stallet hoppade jag fort som fan in i dushen sen fixade jag mig lite på typ 10 minuter,sen kom gästerna.Har inte vart så jätte social mot dom för har precis kollat på en film och nu sitter jag uppe i mitt rum.Haha..

Ska snart sätta mig framför tvn och kolla på let's dance,ska fixa lite chips,dipp&grönsaker.En prefekt avslutning på en fredag,fast det sämsta är att jag måste somna sjukt tidigt ikväll,åh vakna tidigt imorrn,aja får sova riktigt länge på söndag.Men kul som fan kommer det att bli imorrn när vi åker skidor.Ska plocka fram mina vantar,byxor och allt det där andra.Kommer att ha väldigt mycket kläder imorrn för det kommer säkert vara iskallt.Men inget kan stoppa mig från att åka skidor..Aja ska nog vara lite social mot dom andra nu,hörs senare.Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0