fan va skönt med looov!

Hejsan alla söta bloggläsare!
Nu är jag äntligen hemma från skolan och stan!Skolan idag var väll rätt så lugn,hade glömt mina skåpnycklar så kom inte in i skåpet och sen hände det lite saker på idrotten.Aja efter skolan drog jag hem och nu är det sportlov!Haha,hemma gjorde jag inte så mycket käkade lite sen hoppade jag fort som fan in dushen och fixade mig på typ en kvart eller något.Sen kom pappa och hämtade mig och då hämta vi mamma och sen åkte vi iväg till stockholm,gick runt i någon timme för mig själv i affärerna,tråkigt det låter eller hur?Men ganska så skönt att bara få gå runt.Älskar ju att shoppa.Tyvär vart det bara ett linne och två örhängen!Menmen ska snart käka sen ska jag dra ut med mickis och köpa godis och kolla på film,menmen hörs senare.Puss

linne;h&m 49 kr
ringar;h&m 19,50 st

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0