åhh blogg.se!

Godkväll alla söta bloggläsare.
Gud ni anar inte hur mycket jag suttit som en dåre och tryckt på logga in knappen på blogg.se,gjorde det säkert i flera minutrar.Och när jag väl kom in på menyn och allt stog det:Sidan kan inte visas,snacka om ireterrande.Aja skitsamma,har haft en riktigt trevlig kväll.Åt thaimat med familjen och har också beställt hem lite kläder från H&M.Behövde verkligen lite ny shopping,endel av kläderna tror jag kommer nästa vecka i hope,och dom andra kommer i slutet av april:(.Men det går nog fort får man hoppas.Har precis dushat också,körde på lite hårinpackning,rakade benen+under armarna och smörjde in mig med hudlotion.Typ en sån man blir brunare av.Inte för att den ger någon som hellst skillnad men skön&fräsh är den!Men just nu sitter jag i vardagsrummet och kollar på hockey med pappa,så tråkigt.Hatar hockey mer än allt just nu.Och är lite döv.ssk leder med 2-1 och ja ssk är väll det ''bästa''laget enligt pappa,men själv så bryr jag mig inte ett dugg.Hatar hockey och kommer alltid att göra.Så äre bara!Och jag vet att jag lovade er en ny design idag,men var ju massor med strul med blogg.se så får bli att jag fixar den i helgen,har ju lite mera tid då att finslipa den också som man säger.

Hursomhellst så kan jag inte göra mer än att längta tills imorrn,är så sugen på att rida och har vart det hela veckan.Men kan ju vara för att jag börjar ny grupp och allt och det ska bli skitkul!Hoppas den här gruppen passar mig bättre än den innan,förlåt för mitt tråkiga hästsnack men har inte så mycket mera att skriva om.Börjar bli lite trött så ska väll fixa mig för sängen snart,ni vet borsta tänderna och allt skit.Och sen sätta på en riktigt bra film tror jag.Imorrn blire skridskor istället för idrott,bror ju på om isen ser bra ut.Har ju snöat en heldel nu och jag är verkligen trött på snön.Tror dom flesta är det.Snöar ju hela tiden.Såg i mitt fönster idag att jag inte kan kolla ut snart för det är verkligen snö överallt!Åh nej nu när jag beställt lite sommarkläder längtat jag verkligen till sommaren.Ajuste idag fick jag reda på att i mars ska jag,päronen och deras kompisar+deras barn(olle&ture)som jag brukar vara barnvakt till ska åka till romme den 19 tror jag.Super kul!Ska ju snart åka igen den 20 åhh längtar,nej men nu ska jag kolla runt lite på datorn så hörs vi senare,med ett litet kortare inlägg,Hehe.
Puss!

det jag beställde,hoppas allt passar nu också;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0