fredagsmys

Hejsan bloggen!
Nu är jag hemma från stallet,gick superbra!Verkligen,fick välja häst och tog robbie.Världens finaste häst i hoppning säger jag bara.Gick så himlans bra,han var jätte fin i allt.Träffade iallafall linnea&hanna i stallet.Väntade tills hanna skulle rida och gjorde sällskap med linnea.Nu har jag iallafall precis dushat och käkat och sitter nu och kollar på en jätte bra film också.Ikväll blir det att vara hemma och äta massor med godis och kolla på let's dance och ha en riktigt trevlig&mysig fredag.Imorrn blir det verkligen att sova ut!Sen vet jag inte vad som mer kommer att hända,har lovat mig själv att plugga mycket imorrn och det ska jag verkligen göra..

Ajuste ser ni nya designen?Visst vart den fin!Lite anorlunda än vad jag hade tidigare,men vart faktist jätte nöjd med den*duktigt rebecca*Hehe,tror jag stannar kvar med den här ett tag.Orkar inte fixa&dona med bloggen längra,nej nu är den fin faktist och för duga för ett.Men nu blire att fortsätta med mitt såkallade''fredagsmys''hehe hörs senare.Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0