varm choklad!

Sitter fortfarande i pyamas och morgonrock,orkar verkligen inte fixa mig!Men borde nog göra det snart annars kommer jag gå runt såhär hela dagen.Hursomhellst så har min mamma precis kommit hem och just nu sitter vi i vardagsrummet och kollar på tv,sitter också och dricker varm choklad.Riktigt gott när man sitter och fryser som bara den.Hm..har väll inte så mycket mer att skriva om ska snart fixa mig och sen plugga till soprovet som är på torsdag.Suger verkligen på so men den här gången ska jag inte få ett enda fel,fast lovar kommer säkert få göra omprov.Så är det alltid i so.Spelar ingen roll hur mycket jag pluggar men lyckas alltid göra något fel så att jag får göra omprov.Menmen nu ska jag inte tråka ut er med det jag skriver hörs senare,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0