yes imorrn äre fredag!

Hejsan alla söta bloggläsare!
Förlåt men hann inte att blogga imorrse,
Hade verkligen bråttom och var hur seg som hellst!
Åhh fan vad jag är trött på snön,och specielt vintern.Idag då var det lixom
13-grader!Inte så specielt skönt..Nej men ush.Aja provet idag
gick väll hyffsat bra,inte så jätte bra.Är ganska så säker
på att jag kommer få göra omprov.Aja kan ju inte vara bra i alla ämnen..
Men just nu är jag inte bra i nått,känns det som.
Men skoldagen idag har väll vart ganska bra,inget specielt har väll
riktigt hänt.

Men imorrn hörrni då äre fredag och min fredag kommer ju bli bäst!
Först ridningen sen slagga hos julia.
Kan det bli bättre?Men kommer tyvär nog inte bli så mycket
uppdatering..Men det får ni leva med.
Tänkte faktist göra ett v-inlägg någon gång i helgen..
Åhh så skönt för en gång så har jag INGENTING att plugga till nu,
tog inte hem någonting och jag har säkert
haft något att plugga till dom senaste dagarna.
Har bara lite läxförhör och matteläxan som ska in imorrn.Hehe
är inte klar med den än.Men får lämna in den någon gång nästa vecka.
Lärarna bryr sig ändå inte.Aja nu ska jag hitta på något annat.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Tommyjeanette

Great site keep up the good work

2011-01-04 @ 10:41:15
URL: http://tommyjeanette.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0