-

godmorgon eller godeftermiddag kanske man säger!
Vad gör ni då?Själv gör jag inte så mycket.Har precis dushat och haft i hårinpackning kan ju säga att det verkligen behövdes för när man har hårspray och plattar håret nästan hela tiden nu förtiden blir det riktigt slitet men nu är det lent som jag vet inte vad.Linnea drog iallafall hem nyss för hon skulle dusha och sånt men tror vi ses senare,eller tror klart vi gör haha tror vi skulle vara med gurra?Ja det snackade linnea om iallafall.Igår då var fan rikitigt roligt.Drev med en kille om att vi var tvillingar och allt.Hahaha,vi är ju inte ens lika?Fast ändå säger endel :åhh ska du inte ta och hjälpa din syster och blablabla.Och vi ba:ehh jo..Hahaha,okej kanske inte riktigt så men vi har fått jätte många som sakt det till oss.Aja strunt samma.Ska väll snart börja fixa mig om jag vill bli färdig snart.Men sånt händer när man vaknar lite senare.Hehe,aja vi hörs sen och då får ni lite bilder som vi tog igår sen;)puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0