åhh,fyfan varför måste det göra så ont?

hejsan sötnosar!
Vad gör ni då?Själv gör jag inte så mycket faktist.Tråkar och är sur på mig själv och ja lite småledsen för det här med nageltrång är fan inte kul!Gör ont som jag vet inte vad.Och jag som är så jävla rädd för allting och känslig hur ska jag klara av då om dom ska ta bort det?Det gör ju bara ont att råka komma till det med fingret eller något.Just nu har jag bara lust somna och aldrig vakna.Nej vilka konstiga tankar jag har men så ont som jag har just nu har jag faktist ingen lust med något.Aja hoppas det blir bättre imorrn.Snackade med linnea för ett tag sen och hon sa att det bara var hon och hanna som hade ridit idag,undrar vart restan av gruppen var?FAN att jag har nageltrång för skulle fått gulan,min favo...Aja hursomhellst,sitter och kollar på tv och dricker cola och har allmänt tråkigt.Kan ju inte göra något.Menmen,längtar iallafall till klockan åtta ikväll för då börjar let's dance,älskar det programmet!Heheh,menmen vi hörs nog senare.Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0