åkt pulka med linnea:D

hejsan alla bloggläsare!
Nu har jag precis kommit hem,var ute en stund med linnea och åkte pulka från hennes backe på baksidan på massor med gupp!Hahah,sen såg linnea en älg och då vart vi rädda eller inte vi utan jag.Så då gick vi in och fikade lite och kollade på robinson.Har typ bara sett 3 avsnitt av det så man var lite snurrig över vilka som var lagen och allt.Aja strunt samma.Nu är jag iallafall hemma och sitter och kollar på någon film som är på tv med föräldrarna och den är skit bra!Darling heter den,har sett den förrut men den är jätte bra tycker jag.Hm...har inte så mycket mer att skriva om men detta blir nog sista inlägget för ikväll.Eller kanske,hehe aja vi hörs senare eller imorrn vi fårse.puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0