äntligen fredag!

Hejsan alla söta bloggläsare!
Allt bra med er då?Själv är det bara bra med mig.Kom precis hem från skolan då vi hade ett litet ''läxförhör''om verb och sånt.Gick riktigt bra faktist!Fick inge hjärnsläpp som jag trodde att jag skulle få och kännde mig rätt så säker på alla svar.Sista lektionen var iallafall idrott men vi åkte skridskor på svandammen.Men jag kunde typ intre åka för det var en  knut på min skridsko som satt hårt och inte gick att få upp.Så fick glida runt med skorna.Hursomhellst så sitter jag och kollar på tv just nu och dricker varm oboy och äter kaaakor!Mums!Är för jävlans kallt ute idag.När vi skulle pka skridskor idag så hade jag glömt mina vantar.Kul det var så frös väldigt mycket om händerna.Buhu stackars lilla mig.Nej då,men nu är jag ju iallafall hemma och har det mysigt,ska väll inte göra så mycket mera idag har inget planerat.Vid halv fyra tiden ska jag iallafall till stallet med linnea och hanna.Vet inte om linnea skulle rida eller inte,får väll se sen hur hon mår:).Vill åka ner till centrum så ska försöka att tjata på mamma att vi ska åka ner.Mihihih.puss!

åhh saknar sommaren!:(


Kommentarer
Postat av: Ovelive

Nice site, regards from the netherlands!

2011-02-16 @ 10:16:15
URL: http://ovelive.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0