@centruuuum

Hejsan sötnosar!
Förlåt för att jag inte skrev något imorrse.Men råkade försova mig till sju och då vare bara att packa skridskorna,fixa sig och äta frulle!Kom iallafall inte försent som tur var.Fick skjuss.Först hade vi mentorstid och då snackade vi lite om igår och sen vare eget arbete.Fast gjorde ingenting...Haha,efter det var det svenska och sen tillslut var det idrott.Eller vi åkte skridskor på svandammen.Åkte och åkte kan man ju inte säga,åkte ingenting nästan för isen var helt bucklig och jätte svår att åka på.Efte det drog jag och linnea hem.Gjorde lite sällskap med ett gäng killar sen drog vi hem till mig och käkade och kollade lite på wallander,hämnden som var på tv.Och efter ett tag åkte vi ner till centrum och ja vi har inte gjort så mycket gott runt i lite affärer och fixat kontantkort åt mig,hon drog nyss men är hos mamma och pappa på jobbet just nu.Sitter vid deras dator som LAGGAR!!!!åhh blir galen på skitet.Aja,ikväll ska vi rida.Och jag vet inte riktigt om jag ser fram emot det.Har jätte ont i benen och i armarna från igår,men kul kommer det nog att bli.Har ju inte ridit på ett tag.Men vi hörs sen efter ridnigen eller innan.Puss!¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0