chockladbollar!

godmorgon godeftermiddag sötnosar!
Imorrse vaknade julia och jag redan vid nio!Omg,haha tydligen så hade stackars julia knappast sovit något inatt pågrund av mig...Hade tydligen sparkat henne i ryggen och pratat.Åhh förlåt!Hihih,nej men har faktist inte gjort så mycket,gick upp runt halv elva eller något då vi åt frulle sen borstade vi gaddarna och sen bakade vi.Ja vi bakade chokladbollar,MUMS.Men tyvär så tog dom slut på direkten.Så ett tecken på att dom var goda och det var dom verkligen.Hursomhellst så drog nyss julia eller kanske för en timme sen och just nu sitter jag och kollar på high school musical 3.Har verkligen inga planer idag heller.Blir nog att vara hemma och bara tråka tror jag.Imorrn äre skola och det ska inte bli ett dugg roligt.Då börjar ''det verkliga livet''igen eller hur man ska kalla det.Men min helg har verkligen vart så bra så att det inte är sant.Nej men har haft en mysig&lugn helg.Men nu ska jag fortsätta kolla på filmen nu,tyvär har jag inte hunnit ta någon bild på håret.Men den är på laddning just nu,men ni får se ikväll;)Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0