dålig uppdatering idag...

hejsan sötnosar!
Förlåt för att jag inte har uppdaterat något idag,men har inte hunnit.Vaknade vid tio tiden och då vare bara att skynda sig in i dushen sen fixa mig lite.Sen åkte jag och mamma ner till centrum och där shoppade vi lite.Köpte en tjocktröja och lite annat.Sen efter det åkte vi hemmåt och kollade på film,vid tre kom linnea också och vi gjorde inte så mycket.Kollade på tv lite.Sen igen vid fem åkte vi ner till centrum och köpte lite godis.mihihihi.Och hämtade pappa,sen åkte vi ner till thairesturangen och köpte lite goooooodmat och sen efter det åkte vi hem och käkade;)så ja det var nog allt jag har gjort idag.Är just nu lite småsur på mina föräldrar för har lite ont i halsen och enligt dom så har jag lite feber så kommer kanske inte få rida imorrn!Hoppas verkligen jag mår lite bättre imorrn iallafall.Och själv så är jag faktist ovanligt glad just nu.Känns som om jag bara vill hoppa runt och bara skratta.Hahaha,vet inte vad jag fått i mig?Hehe,aja vi hörs sen.puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0