familjekväll suger:(

hello cuties!
Hur mår ni då?Själv mår jag rätt så bra.Har bara ont i halsen vilket är jätte jobbigt.Aja,ska inte klaga nu.Ikväll har jag haft som en familjekväll med föräldrarna.Vi har spelat spel och sånt.Trååååkigt,fast ändå rätt så skönt för ''umgås'' ju inte så mycket med dom nu för tiden.Men kan ju vara för att jag har lov som snart är slut.Ja dom flesta börjarså har tagit bort sminket nu och satt på mig myskläder.En stor tröja,mina otroligt söta tofflor och mysbyxorna.Allt som behövs för att avsluta dagen.Skulle allt vara gott med lite godis men tror att det är slut för att man har ju imorrn själv så börjar man på måndag så det är rätt så nice faktist.Önska att det bara skulle vara lite längre.Men mitt i allt så bestämde jag mig för att ta ett riktigt varmt bad med bubblor och gissa om det var skönt?Behövde verkligen det!Bara att få koppla av lite för en gåns skull.Riktigt skönt!Om jag får säga det själv.Hehe.Nu sitter jag iallafall och snackar med linnea i telefon..tycker lite synd om henne.och en till person säger bara shit!aja vi hörs sen.puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0