dunkdunk


Godkväll sötnosar!

Vad gör ni då?Själv sitter jag och dunkar musik och äter lite godis.Har precis dushat så känner mig riktigt fräsh just nu.Är riktigt trött också kommer säkert somna tidigt ikväll.I hope so.Imorrn är det skola också.Ska väll bli roligt,haha nej där drev jag!Vill ha helg alltid.Börjar ju dagen med tråkig träslöjd.Nej ush längtar till helgen.Fast inte fredag för då ska man till tandläkarn.Ush,har verkligen ingen aning om vad dom ska göra.Säkert snacka om tandställning och sånt skit.Är det förresten bara jag som tröttnat på vintern?Snön&slask tråkar ut mig!Vill ha sommar nu.Allt man ska göra som man inte gjorde förra året.Fast sommaren 09 var riktigt bra.Träffade nya vänner och gjorde riktigt roliga saker.Lite av det var busigt.Hihi,men det jag saknar mest är dom varma sommarkvällarna.Nej nu ska vi inte snacka sånt.Nu ska vi tänka på nuet hur tråkigt det än låter är det många månader kvar tills sommarlovet.Tråkigt men sant.Nu ska jag iallafall fortsätta dunka musik på högsta volym.Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0