eskilstuna i helgen:D

Godkväll sötnosar!
allt bra med er då?Med mig är
det bara finfint!Är hur trött som hellst,så kommer nog
att somna tidigt ikväll.Får man hoppas.Ska ju åka skridskor
imorrn med klassen,och fyfan!Hur har lärarna tänkt?
Förs skidor sen skridskor?
Kommer ju ha världens
träningsvärk imorrn,haha!
Sen på kvällen eller vid fem tiden äre ju ridning också.
Och det ska bli riktigt roligt.Har inte ridit
på riktigt länge,så lite har man saknat det.
Hm..planer för helgen då?Ja det har jag faktist!
Eller på lördag får jag se vad jag gör,sen på söndagen
ska jag faktist åka till eskilstuna och hällsa
på lite släktingar och shoppa!Riktigt mysigt!
Ska blandannat kolla på nya skidkläder,för det behöver jag faktist.
Sen ska jag kolla runt
om det finns något roligt på rean.Och det ska faktist
bli riktigt trevligt att åka dit.Länge sen man var där...
Aja,nu ska jag kolla på tv.Puss!

kör på en oldie,älskar dig tjejen.Och det vet du!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0