eskilstuna!

Hejsan sötnosar!
Nu är jag äntligen hemma!Eller äntligen och äntligen,har ju faktist haft det riktigt mysigt idag!Åkte runt nio då vi först åkte till donken och käkade lite,sen åkte vi iväg till eskilstuna och träffade lite släktingar&fikade.Och direkt efter det åkte vi till tuna park alltså ett stort shoppingcentrum och shoppade!Fast var lite jobbigt att gå runt där för det var riktigt varmt.Köpte iallafall en jätte snygg skidjacka sen ett par skidbyxor,ska ju åka skidor 3 gånger till iår.Haha,förmodligen.Men skitroligt ju!Sen köpte jag en jätte snygg lång bands väska och en necesär och sen 2 par tröjor.Är jätte nöjd med dagens köp.Tyvär var det bara necesären som var på rea.Haha.Efter det åkte vi tillbaka och käkade på chinaresturangen med typ 14 andra släktingar.Men trevligt hade vi.Efter vi ätit var det dags att åka hem och sitta i en bil i hela 2 timmar.Men gjorde inte så mycket,går alltid fortare när man sover!Och nu är jag hemma och har precis dushat,sitter och myser i soffan och kollar på tv.Men vi hörs nog senare.puss!
bilder på det jag köpte,eller nästan förutom en tröja+jackan&byxorna

väska:h&m 179 kr
necesär:h&m 15 kr reeeaaa!

tröja:joy 249 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0