fan också!

Godmorgon,eller godeftermidag kanske man bör säga.Vaknade fyra imorrse av att det var två omogna killar/tjejer?Som busringde,så moget.Så kunde inte somna om sen.Och då hade jag för jävlans ont i tån.Hahaha,så ja nu har jag fått nageltrång också.Gud så kul!Roligt också för idag börjar ridningen och jag får ju inte vara med såklart.Har ju längtat efter att rida typ hela lovet eller något och så får man sånt också.Typiskt,lite pinsamt för haltar och allt och det är pinsamt känns som hela foten är sne när man går med skor.Fast hade riktig tur för mamma rinde till sjukhuset idag och dom sa bara att jag skulle smörja in det med asolsprit och linda in det i bomullsrussar,som jag hatar!Aja,nog snack om det.Idag blir det väll att inte göra så mycket.Bara ha grymt tråkigt!menmen vi hörs senare.Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0