fan va läskigt på verona:O

Hejsan bloggläsare!
Har precis kommit hem,vart så att jag drog till centrum efter skolan med linnea och adam!Käkade lite på verona och seriöst har nog aldrig vart så rädd som jag var då!Kan berätta lite,men det är en kille eller typ en man i 40-50 års åldern?Aja skit samma,och han tar kort och allt på massa barn och skrämmer dom och han var på verona och snackade med oss.Och seriöst jag var verkligen jätte rädd!För fattade inte ett dugg om vad han snackade om.Något med att man inte får blanda något?Haha,sen sa han till mig att vara tyst och allt.Och linnea och adam bara satt där och skrattade,medans jag var skit rädd!Fast lite skrattade jag.För han snackade typ för sig själv och allt.Så lite läskigt var det!Menmen,skolan idag har vart riktigt bra faktist.Det enda som var lite tråkigt var att den var så himlans lång och seg,men annars rätt så bra!Åh vad roligt det ska bli imorrn.Hammarbybackarna här kommer jag.Haha,men det är typ bara 5 backar och en ankarlift men vafan?Det gör inget alls!Kommer bli så roligt att bara glida runt i backarna med linnea,calle och jeppe.Sämasta är väll att vi ska ta tåget dit.Men det är ju inte själva resan som man vill åka på nej på skidor!Haha.Men nog snack om det.Vet ni?Idag om 2 månader fyller jag 14 år.Fett kul!Önskar mig en nu mobil,har ju en rätt så ny men den suger.Haha,och enligt mig är det bara en''tillfällig'' mobil tills jag får en annan !Haha,men tänker ändå önska mig en;)Aja nu ska ja nog snart äta,hörs senare.puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0